Què oferim?

La formació esdevé clau per a créixer com a persones i com a organitzacions en una societat que està en contínua evolució. La clau rau en cercar aquella formació que necessita cada persona  en cadascun dels seus moments de vida. MAI fer una formació perquè toca i, especialment, quan parlem de millores en habilitats personals. Si a un treballador se li exigeix que millori en lideratge, per exemple, si aquesta persona no considera que ho estigui fent tan malament com a líder, difícilment incorporarà millores si va a fer un curs de lideratge d’equips.

De les quatre fases d’un procés d’aprenentatge jo em proposo com a objectiu, aconseguir el màxim percentatge d’alumnes que arribin a la darrera fase de manera que ho incorporin al seu dia a dia aconseguint un nou hàbit. Per a aprendre, has d’estar com a mínim a la segona fase. Quines són aquestes fases?

La formació no deixa de ser un procés de venda (vens els teus coneixements per a que els incorporin a la seva vida) i, per tant, la comunicació i les seves habilitats implícites (persuasió, empatia, saber preguntar, escolta activa, observació constant…), esdevé clau.

Els dissenys dels meus cursos es basen, a part del que ja he comentat en:

En cas de ser treballador, oferim la possibilitat de recuperar el cedit bonificable sense cost de manera que la formació pot acabar resultant gratuïta.

Especialitats que imparteixo més destacades, entre d’altres:

Relació de conflictes

Intel·ligència emocional

Gestió de recursos humans

Gestió del canvi

Atenció al client

Tècniques de venda

Tècniques de negociació

Lideratge d'equips

Habilitats directives

Neurolideratge

Eines de coaching

Programació neurolingüística

Habilitats de comunicació

La comunicació eficaç en l'entorn virtual

Parlar en públic

Plans estratègics

GDPR Cookie Consent with Real Cookie Banner