Què oferim?
La formació esdevé clau per a créixer com a persones i com a organitzacions en una societat que està en contínua evolució. La clau rau en cercar aquella formació que necessita cada persona en cadascun dels seus moments de vida. MAI fer una formació perquè toca i, especialment, quan parlem de millores en habilitats personals. Si a un treballador se li exigeix que millori en lideratge, per exemple, si aquesta persona no considera que ho estigui fent tan malament com a líder, difícilment incorporarà millores si va a fer un curs de lideratge d’equips.
De les quatre fases d’un procés d’aprenentatge jo em proposo com a objectiu, aconseguir el màxim percentatge d’alumnes que arribin a la darrera fase de manera que ho incorporin al seu dia a dia aconseguint un nou hàbit. Per a aprendre, has d’estar com a mínim a la segona fase. Quines són aquestes fases?
- Inconsciència de la incompetència
- Consciència de la incompetència
- Consciència de la competència
- Inconsciència de la competència
La formació no deixa de ser un procés de venda (vens els teus coneixements per a que els incorporin a la seva vida) i, per tant, la comunicació i les seves habilitats implícites (persuasió, empatia, saber preguntar, escolta activa, observació constant…), esdevé clau.
Els dissenys dels meus cursos es basen, a part del que ja he comentat en:
- L’adaptació dels continguts al grup, flexibilitat segons necessitat
- Recursos didàctics vivencials per a la seva interiorització
- Primer provocar obertura de ment des del cas per a després explicar el contingut
- Treballem la comunicació en totes les seves direccions especialment en les dinàmiques: amb un mateix, entre els companys i amb el professor
En cas de ser treballador, oferim la possibilitat de recuperar el cedit bonificable sense cost de manera que la formació pot acabar resultant gratuïta.
Especialitats que imparteixo més destacades, entre d’altres: